• משופץ
מחזיק עיפרון אוויר של Lanhorse תואם לעיפרון אפל 2nd Gen, בעבודת יד עם עור, שישמש למקלדת קסמים, פוליו מקלדת חכמה, Folio Smart.

מחזיק עיפרון אוויר של Lanhorse תואם לעיפרון אפל 2nd Gen, בעבודת יד עם עור, שישמש למקלדת קסמים, פוליו מקלדת חכמה, Folio Smart.

Rating 
ILS 15.99

קיים
בחנות

[0.3 מ"מ] עור בעבודת יד על צלחת הפלדה הדקה במיוחד, כמעט ולא מרגיש את העלייה בעובי. [0.8 גרם] דק מאוד, קל מאוד, כמעט לא מורגש עלייה במשקל. מחזיק העיפרון האווירי יכול למנוע את הניתוק של העיפרון בטעות, ולגרום לו ליפול ולהפסיד. הוא נועד לעבוד עם מקלדת Apple Magic, Folio Smart Keyboard, Folio Smart ומקרים מגנטיים אחרים עבור i Pad, הוא יכול להחזיק את העיפרון במקום בצורה מאובטחת. אם אכפת לך שריטות קטנות בגב האייפד, אנא אל תקנה את זה. מכיוון שהאבק נמצא בכל מקום וחיכוך יגרום לשריטות, זה לא בטוח. מותאם אישית לדור השני של עפרון אפל. אינו כולל את העיפרון והאייפד. [0.3 מ"מ] עור בעבודת יד על צלחת הפלדה הדקה במיוחד, כמעט ולא מרגיש את העלייה בעובי. [0.8 גרם] דק מאוד, קל מאוד, כמעט לא מורגש עלייה במשקל. מחזיק העיפרון האווירי יכול למנוע את הניתוק של העיפרון בטעות, ולגרום לו ליפול ולהפסיד. הוא נועד לעבוד עם מקלדת Apple Magic, Folio Smart Keyboard, Folio Smart ומקרים מגנטיים אחרים עבור i Pad, הוא יכול להחזיק את העיפרון במקום בצורה מאובטחת. אם אכפת לך שריטות קטנות בגב האייפד, אנא אל תקנה את זה. מכיוון שהאבק נמצא בכל מקום וחיכוך יגרום לשריטות, זה לא בטוח. מותאם אישית לדור השני של עפרון אפל. אינו כולל את העיפרון והאייפד. עיצוב לדור שני עפרון אפל. לשימוש עם מקלדת קסם של אפל, פוליו מקלדת חכמה, פוליו חכם ומקרים מגנטיים אחרים לאייפד, שומר על העיפרון באופן מאובטח במקומו, צלחת פלדה דקה במיוחד של 0.3 מ"מ פלוס עור בקושי מוסיף כל עובי, בתפזורת ומשקל, רק 0.8 גרם ו מחזיק העיפרון האווירי יכול למנוע את הניתוק של העיפרון בטעות, ולגרום לו ליפול ולהפסיד. ניתן להשיג מגוון צבעים. תשומת לב : אם אכפת לך שריטות בגב האייפד, אנא אל תקנה אותו. זה לא בטוח, מכיוון שהאבק נמצא בכל מקום וחיכוך יגרום לשריטות. בחיי היומיום, אי אפשר לחסל אבק באוויר, האבק הזה עם קשיות מסוימת ייכנס בין צלחת הפלדה לגב האלומיניום של האייפד, מכיוון שחיכוך יגרום לשריטת גב האייפד. זהה לטלפון שלך יש שריטות גם אם אתה משתמש בתיק מגן. (יש אי וודאות, ייתכן שהאייפד לא נשרט).

המאפיינים האחרים

הצעות דומות