• משופץ
דלת ליגובצי צירי סאטן ניקל, דלת ניקל מוברשת מגורים מעוגלת מגורים 3.5x3.5 דלת פנים צירים 5/8 פינות רדיוס, פלדה כבדה, הפיכה

דלת ליגובצי צירי סאטן ניקל, דלת ניקל מוברשת מגורים מעוגלת מגורים 3.5x3.5 דלת פנים צירים 5/8 פינות רדיוס, פלדה כבדה, הפיכה

Rating 
ILS 54.89

קיים
בחנות

פינות : רדיוס 5/8 אינץ '. יישומים - ניתן היה להרכיב צירי דלת מעוגלים על חלונות סככה, חומרת סככה, תריסים, פנים, דלתות מסחריות חיצוניות ומגורים וכו '. פינות : רדיוס 5/8 אינץ '.5" צירי דלת פנים 5/8 פינות רדיוס, פלדה כבדה, הפיכה (50 חבילה) מפרט : חומר : Steel Dimensions : 3. התקנה קלה : לצירי דלת המגורים יש 6 מיקום מיקום, פשוט הדק את הברגים בכל חור. הפעלה חלקה : ניתן לסובב ציר דלת פנים 270 מעלות והפתח הם חלקים ונטולי רעש. צירי דלת גודל : 3. לא עוד חריק או נוקשה כשאתה פותח או סוגר את הדלת. צירי דלתות ניקל סאטן, דלת ניקל מוברשת ממעוגלת מגורים צירים 3.5 אינץ ' : סאטן ניקלרדיוס פינת פינת : : 5/8 זווית סעוד : מקסימום 270 מעלות צלזיוס : 1. ניתן היה להרכיב צירי דלת על חלונות סככה, חומרת סככה, תריסים, פנים, דלתות מסחריות חיצוניות ומגורים וכו 'כולל : חבילה של 50 צירי דלת ניקל סאטן עם ברגים תואמים להתקנה. לא רק שהוא מוסיף סולידיות, אלא שהוא מהיר וקל להתקנה. לא רק שהוא מוסיף סולידיות, אלא שהוא מהיר וקל להתקנה. גימור באיכות גבוהה כדי להבטיח עמידות ולעזור במניעת קורוזיה. ניתן לסובב צירי דלתות 270 מעלות, המתאימים לרוב מסגרות הדלת וגודל מסגרות החלונות. ניתן לסובב ציר דלת פנים 270 מעלות והפתח חלקים ונטולי רעש . יישומים - ניתן היה להרכיב צירי דלת מעוגלים על חלונות סככה, חומרת סככה, תריסים, פנים, דלתות מסחריות חיצוניות ומגורים וכו '. לצירי דלת המגורים יש 6 עמדות מיקום, לא רק שהוא מוסיף סולידיות, אלא שהוא מהיר וקל להתקנה . ניתן לסובב צירי דלתות 270 מעלות, המתאימים לרוב מסגרות הדלת וגודל מסגרות החלונות. התקנה קלה : לצירי דלת המגורים יש 6 מיקום מיקום, פשוט הדק את הברגים בכל חור.

המאפיינים האחרים

Material:
steel
Dimensions:
3.5 x 3.5 inches
Color:
satin nickel
Radius Corner:
5/8 inch
Rotation Angle:
maximum 270 degrees
Features:
1. High quality finish to ensure durability and help prevent corrosion.:
2. Interior door hinge can be rotated 270° and opening are smooth and noise-free.:
3. The residential door hinges have 6 positioning positions, not only does it add solidity, but it is quick and easy to install.:
4. No more squeak or get stiff when you open or close the door.:
5. Door hinges could be mounted on shed windows, shed hardware, shutters, interior, exterior commercial and residential doors, etc.:
Package Includes:
Pack of 50 satin nickel door hinges with matching screws for installation.:

הצעות דומות