• משופץ
FGMGFTG FARADAY בד קרינה אנטי קרינה EMF אות חוסם חומר EMI, RF, בד מיגון מוליך RFID 10kHz-30GHz עבור תיק ארנק הגנה על כרטיסי אשראי ביניים,

FGMGFTG FARADAY בד קרינה אנטי קרינה EMF אות חוסם חומר EMI, RF, בד מיגון מוליך RFID 10kHz-30GHz עבור תיק ארנק הגנה על כרטיסי אשראי ביניים,

Rating 
ILS 1.33

קיים
בחנות

☞ [מיגון אפקטיבי] : פס התדר המגן הוא 10k Hz-30 GHz, מגן ביעילות קרינה אלקטרומגנטית וערך המגן מגיע ל 99.9%. זה יכול להגן על RF/EMI/EMF/LF מפני כבלים, תיבות מתג ומקורות קרינה אחרים, כמו גם גלים אלקטרומגנטיים שונים, כמו Bluetooth, מזגנים, מטרים חכמים, מגדלי אות, טלפונים ניידים, נתבים, מיקרוגל ושדות חשמליים תדרים ו ☞ [חומר יעילות גבוהה] : הרכב החומר הוא חומר בסיס/Ni+Cu+Ni. משיכות טובה, עיבוד שחול קל, עמידות בפני קורוזיה טובה ועמידות בפני מזג אוויר. ביצועים טובים נגד סכמה, זמני חיכוך יכולים להגיע ל -500,000 פעמים. ☞ [מוליכות גבוהה] : חומר זה הוא חומר אלסטי מוליך ביותר. עמידות בפני פני השטח : ≤0.05Ω, יעילות מיגון : 70-90d B (נבדק על ידי רשות צד ג ', עם דוח מבחן ביצועים מגנים). ☞ [רב-גודל] : חומר זה קל מאוד לחתוך ולתפור. רוחב המוצר הוא 110 ס"מ (43.3 אינץ '). העובי הוא 0.08 מ"מ. אם אתה זקוק לאורך מדויק או רציף יותר, אנא צור איתנו קשר. אחרת אנו נשלח כל חתיכה בגודל שתבחר. ☞ [תרחיש ישים] : כתוספת בארנק או תיק יד כדי להגן על כרטיס האשראי שלך מפני גניבת נתונים. הכינו תיק קטן לטלפונים ניידים, מפתחות חכמים או כל דבר שמקבל או מעביר אותות אלה כדי למנוע דליפת מידע וגניבת מידע. בד Faraday יגן על כל מקורות ה- EMF והקרינה, וטווח הביצועים המגן הוא 10k Hz-30 GHz. זה מתאים מאוד לייצור חומרים נגד גניבה לבגדים או ארנקים, כרטיסי אשראי וטלפונים ניידים. מפרט : שם מוצר : תפקוד בד אנטי-אלקטרומגנטי בקרינה : מיגון אלקטרומגנטי, מוליכות, הגנה על קרינה; קומפוזיציה ותוכן : 1 חומר בסיס/Ni+ Cu+Niwidth : 110 ס"מ (43.3in) רשימת אריזה : Faraday Fabric Prompt : בגלל ההבדלים בין צגים שונים, התמונה עשויה לא לשקף את הצבע בפועל של הפריט. אנו מבטיחים כי הסגנון שלך זהה למוצג בתמונה. לפני שעזב את המפעל, כל המוצרים נבדקים בקפדנות. אם יש לך שאלות או חששות בעת קבלת החבילה או השימוש בהם, אנא אל תהסס לפנות לצוות השירות שלנו לאחר המכירה. יש לנו צוות מקצועי שיספק לך שירות משביע רצון של 100% .

המאפיינים האחרים

Product name:
Anti-electromagnetic radiation fabric
Function:
electromagnetic shielding, conductivity, radiation protection;
Composition and content:
1 base material/Ni+Cu+Ni
Width:
110 cm (43.3in)
Packing list:
Faraday fabric
prompt:
Due to the differences between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. We guarantee that your style is the same as shown in the picture.:
Before leaving the factory, all products are strictly tested. If you have any questions or concerns when receiving or using the package, please feel free to contact our after-sales service team. We have professional staff to provide you with 100% satisfactory service. :

הצעות דומות