• משופץ
תוספות שיער טריו שיער אנושי אמיתי, קליפים להארכה, הארכת קוקו, וחתיכת שיער לחמניות, פאת שיער, איכות שיער אדם פרימיום, אופרה 8 אינץ', צבע:

תוספות שיער טריו שיער אנושי אמיתי, קליפים להארכה, הארכת קוקו, וחתיכת שיער לחמניות, פאת שיער, איכות שיער אדם פרימיום, אופרה 8 אינץ', צבע:

Rating 
ILS 25.00

קיים
בחנות

זה יצירתי ייחודי שיער הרחבות אמיתי שיער טבעי. - נותן לך מראה אופנתי באופן מיידי. תוספות שיער אנושיות הן מצב רוח חדש לגמרי ומלכותי בו זמנית, מה שיכול לעזור לך ב'יום שיער רע'. זה יכול לשמש במשך זמן רב ושוב ושוב, זה גם נראה יותר טבעי, מרגיש רך וחלק יותר. את סופר רך וידידותי לעור חומר. - אין קליפים או מסרקים בתוך הופך את שיער הרחבות נוח ללבוש, בינתיים אולטרה למתוח להתאים ביותר אנשים, 00% שיער טבעי הרחבות. לשימוש יומיומי וכל אירוע. - שלנו שיער הארכת לנשים, אם שלה לחמנייה שיער, מתולתל שיער פאה, מתולתל פוני פאה, שחור קוקו הארכת, בלונד הרחבות שחור מתולתל פאה, או שחור הרחבות יכול להתאים שלך שמלה, חולצות, או כל תלבושות עבור רגיל ואירועים מיוחדים כולל הולך לכנסייה, מקום עבודה, מסיבה, איסוף, מצמרר או כל מקום ציבורי, עם טבעי ונוח, רך וקופצני שיער הרחבות אמיתי שיער טבעי. קופצני ומקסים כי הוא 100% שיער טבעי. - הם רכים וחלקים, טובים בדיוק כמו השיער שלך. מגוון רחב של צבעים פופולריים יכול בהחלט להתאים לך שיער, כמו שלנו מפורסם אדום שיער הרחבות, מתאים לכל סצנה בחיי היומיום. זה שיער הארכת הוא הדרך הטובה ביותר כדי להוסיף שיער אורך ונפח, כדי לשנות שלך שיער לתוך יותר מלא, קופצני ומקסים מראה. הארכת שיער באיכות סלון. - השיער הוא סופר רך, הקצוות עבים ולא פיצול. זו גם התרופה הטובה ביותר לגזרת שיער גרועה. אתה יכול להשתמש בצבע בהיר יותר עבור כהה שיער כדי להפוך להדגיש אפקט, או כהה יותר צבע, שחור פאות עבור אור שיער, נותן לך מאוד נוח צבע ניסיון. כאשר אתה נראה הכי טוב שלך, אתה מרגיש הכי טוב שלך, ולכן יש לנו את הסגנונות הטובים ביותר לתוך חבילה מיוחדת אחת.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות