• משופץ
תיק חיתולים של Funsland תיקי תרמיל לתינוקות חיתול תיקים לטיולים שקית מומיה עם רצועות טיולון קיבולת גדולה ותיק תרמיל מומיה רב-פונקציונלי.

תיק חיתולים של Funsland תיקי תרמיל לתינוקות חיתול תיקים לטיולים שקית מומיה עם רצועות טיולון קיבולת גדולה ותיק תרמיל מומיה רב-פונקציונלי.

Rating 
ILS 2.33

קיים
בחנות

1 x שקית הפרדה יבשה ורטובה מאחסנים דברים רטובים כמו מגבת.Funsland מתמחה בצעצועים של ילד ומטרתן ללוות ילדים לצמוח בשמחה. 1 x תא עיקרי עם 5 תאים פנימיים, עדיף למיין חיוני לתינוקות שונים. העיצוב הנייטרלי הקלאסי לעולם לא יוצא מהאופנה!. 3 x כיסי בקבוקים מבודדים מתאימים לרוב הבקבוקים ושמירה על טמפרטורה (חם או קר) במשך זמן רב. מתאים מאוד לנסיעות, טיול, יציאה, קניות. 1 x חנות כיס בצד האחורי, טלפון או פריט קטן וחשוב אחר. מתאים מאוד לנסיעות, טיול, יציאה, קניות. Funsland מציעה מגוון רחב של מוצרי צעצוע, המתאימים לילדים בגילאי 0-14. תאים מרובים לשמירה על חיתולים ומגבונים בהישג יד!. Splack תרמיל חומר עמיד】 תרמילי החיתול שלנו עשויים מבד קל, עמיד ועמיד למים, הוא גם קל מאוד לניקוי. זה יכול לשאת את כל הדברים של התינוק שלך כמו חיתולים, ביקוף, בקבוקי האכלה וכו '. 【שיטות נשיאה ניידות ומרובות】 3 כיסים מבודדים מוגדלים עבור 4-9oz בקבוקי רוחב או דקים, יכולים לשמור על חום הבקבוק למשך 2-3 שעות. 2 תאים אטומים למים למגבת רטובה. 2 x כיסים צדדיים לבקבוקי רקמות/מטריה/מים. תרמיל החיתול עם רצועות טיולון מאפשר לך לתלות על טיולון. אנו מוכנים לספק לך את השירות הטוב ביותר כדי לענות על הצרכים שלך ולספק איתך. זה יהיה בן זוג טוב לילדים שלך. תרמיל החיתול עם רצועות טיולון מאפשר לך לתלות על טיולון. Splack תרמיל חומר עמיד】 תרמילי החיתול שלנו עשויים מבד קל, עמיד ועמיד למים, הוא גם קל מאוד לניקוי. 【שקית חיתול קיבולת גדולה】 בגודל גדול של 15x11. זה יכול לשאת את כל הדברים של התינוק שלך כמו חיתולים, ביקוף, בקבוקי האכלה וכו '. תרמיל תיק התינוקות תוכנן להורים הטריים, מרווחים מספיק כדי לשאת את כל הטיפול בתינוקות החיוניים תוך כדי תנועה. העיצוב והצבע של יוניסקס מתאימים לך מאוד לטייל עם התינוק, בחוץ, קניות ושעות פנאי. 2 תאים אטומים למים למגבת רטובה. בעזרת עיצוב נמל טעינה של USB, בקלות רבה יותר עבורך לטעון טלפון (בנק החשמל אינו כולל). כל כיס עצמאי עוזר לך לשמור על דברים מסודרים ולהביא את מה שאתה צריך הכי מהר. 【ניתן להמרה ורב-תכלית】 אתה יכול להשתמש בתיק החיתולים הזה כתרמיל, או שתוכל לתלות אותו על טיולון.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות