• משופץ
שומר על מכס - סקי גאות גאות אוקיינוס ​​כחול שומר על שריפת הזכוכית לאפר אנושי עם קופסת קטיפה ותיק קטיפה -מיני שומר על כד - שומר סביר.

שומר על מכס - סקי גאות גאות אוקיינוס ​​כחול שומר על שריפת הזכוכית לאפר אנושי עם קופסת קטיפה ותיק קטיפה -מיני שומר על כד - שומר סביר.

Rating 
ILS 1.00

קיים
בחנות

בכל פעם שאתה, החברים והמשפחה שלך רואים את הכד שלהם, אתה יראה מחווה מתאימה לזה שאתה אוהב והם חיו ושיתפתם יחד.מעוצב בעבודת יד בגימור מצוין - אומנות העל והמתכת שעברו להפוך את הכד הזה של שריפת הזכוכית הזו מבטיחה שאפר אהובך מוגן ומכובד לחלוטין. 5) מחירים נוחים. הכדים שלנו מעוצבים מהורהר ומפותחים בקפידה כדי לספק ביטחון ועמידות כדי להגן על אפר יקירך. סיום, עמיד ונבנה עד כדי כך. מימד המזכרת : 3-3/4 "H x 2-1/4" W x 2-1/4 "L יפה ונצח-בעבודת יד ומתוכננת להציע את האהבה והכבוד הנצח שלך, עם גימור יפה, עמיד ונבנה להחזיק מעמד שתף בין ילדים, נכדים או אנשים משמעותיים אחרים בחייך. אנדרטאות אהבה מתכוונות להביא כדים עמידים, נצחיים, איכותיים ומצוינים לגימור מזכרת ללקוח ולבתי הלוויה המקסימים. אנו מציעים את המשלוח המהיר ביותר וחוזר ללא עלות. תן לאהובך את הכבוד המגיע להם-כאשר איבדת מישהו שאתה זקוק לכד איכותי פרימיום כדי להחזיק האפר שלהם ופועלים כמחווה מתאימה לאהבה ששיתפתם. כד שריפת הזכוכית היפה הזו מעוצבת בעבודת יד כדי להעניק לשרידי יקירכם את האיכות המעולה המגיעה להם. אם מכל סיבה שהיא אינך מרוצה לחלוטין, פשוט החזיר אותו להחזר מלא.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות