• משופץ
חומרת דלתות דלתות הזזה של WINSONE חומרה כפולה דלת כפולת 11ft עם מדריכי רצפה מתכווננים ערכת חומרת רולר מתכווננת

חומרת דלתות דלתות הזזה של WINSONE חומרה כפולה דלת כפולת 11ft עם מדריכי רצפה מתכווננים ערכת חומרת רולר מתכווננת

Rating 
ILS 3.33

קיים
בחנות

[סוגר פלדה יציב, פינות עגולות משודרגות]- מדריך הגלילה התחתון של אבקת אסם שחורה משוגלת, עמיד, עמיד ועמיד בפני חלודה, סומק עם הרצפה/הקרקע, אין ברגים בולטים מלמטה, אין חריץ נדרש לדלת, ללא קידוח על קוֹמָה. החבילה כוללת : 4 x מחבר מסלול וקיר : הר מסלול לקיר 4 x פקקי דלתות : שמור גלילים על המסלול 1 x 5ft מסלול : עם חורים שקדחו מראש עבור קבצים מצורפים קיר 4 x קולבי פלדה : לשימוש עם מדריך דלת 2 x רצפה : שמור על דלת במיקומה 4 X כרית אנטי-ג'אמפ : מונע מהדלת ליפול במדריך ההתקנה 1 x : חלק מאוד עם תמונות וטקסט, עזר לך להתקין את דלת האסם שלך בקלות וחלקי בורג אחרים שתוכל להרכיב אותם. [שירות מובטח] - ערכת חומרת דלת האסם של Winsoon Sline עברה 120,000 פעמים בדיקות פתיחה וסגירה, מגיעה עם אחריות של 5 שנים. [שירות מובטח] - ערכת חומרת דלת האסם של Winsoon Sline עברה 120,000 פעמים בדיקות פתיחה וסגירה, מגיעה עם אחריות של 5 שנים. כל בעיה בשימוש בו, צוות שירות הלקוחות המקצועי שלנו יענה על שאלות עבורך. √ כל חומרת הרכבה כללה : 1 x 5ft + 1 x 6ft מסלול, 9 x מרווח הרצועה הוקמה חורים מקודמים עבור סטודנט 16 אינץ '; רק החומרה מוצעת למכירה, הדלת אינה כלולה. על ידי התאמת מיקום הגלילים במסלול כך שיתאים ללוח הדלת שלך, התאם לרוב דלתות הכיס של הארונות.3 גרם) ווינסון הוא היצרן המוביל של חומרה של דלת אסם. √ כיצד להתקין : אינסטגרם מפורט מאוד ויזואלי. מדריך קיר זה מעוצב בצורה מושלמת עם פינות עגולות, חורים מפורסמים וראשי בורג שקועים. √ed עבור : ערכת חומרה זו של דלת אסם 11ft אידיאלית לפתיחות של עד 66 אינץ '; פתחים רחבים מ- 66 אינץ 'דורשים מסלולים מרובים או שתוכל לבחור בגודל מתאים אחר. √ כל חומרת הרכבה כללה : 1 x 5ft + 1 x 6ft מסלול, 9 x מרווח הרצועה הוקמה חורים מקודמים עבור סטודנט 16 אינץ '; רק החומרה מוצעת למכירה, הדלת אינה כלולה.√ed עבור : ערכת חומרה זו של דלת אסם 11ft אידיאלית לפתיחות של עד 66 אינץ '; פתחים רחבים מ- 66 אינץ 'דורשים מסלולים מרובים או שתוכל לבחור בגודל מתאים אחר.3*4 ס"מ) משקל פריט : 13 אונקיות (28. [סוגר פלדה יציב, פינות עגולות משודרגות]- מדריך הגלילה התחתון של אבקת אסם שחורה משוגלת, עמיד, עמיד ועמיד בפני חלודה, סומק עם הרצפה/הקרקע, אין ברגים בולטים מלמטה, אין חריץ נדרש לדלת, ללא קידוח על קוֹמָה.

המאפיינים האחרים

Brand:
WINSOON
Color:
Black
Finish:
Polished
Item Pack Quantity:
2
Item dimension:
4.8*2.5*1.6 Inch (12.1*6.3*4 cm)
Item Weight:
13 ounces (28.3 g)
Winsoon is the leading manufacturer of sliding barn door hardware. Craftsmanship, excellence and innovation are our primary pursuits. :
Trustful quality and workmanship is what you can expect when you choose Winsoon. We lead the way in sliding barn door hardware and we invite you to create something unique. :
Package Includes:
4 x Track & Wall Connector:
Mount track to wall
4 x Door stoppers:
Keep rollers on track
1 X 5FT Track:
With pre-drilled holes for wall attachments
4 x Steel Hangers:
For use with door
2 x Floor Guide:
Keep door in its position
4 x Anti-Jump Pad:
prevent door from falling down
1 x Installation Manual:
Very smooth with photos and text, help you install your barn door easily
And other Screw parts for you to assemble. :

הצעות דומות